mandag den 12. maj 2008

Intet nyt i BlogLand !?


Hvad sker der lige her , mange blogs har ligget stille og tavse hen de sidste mange måneder. (pånær http://www.kanonkuglen.dk/ , som vanen tro jo blogger næsten hver dag , altid hyggeligt at se hvad du bedriver Lars)

Er nyhedsværdien forsvundet ? har vi alle ligget inaktive på fifaen gennem det våde forår ?
Har vi intet oplevet eller bedrevet siden nytår ? eller.......................


Nå , op i hatten med det , solen er tilbage , de korte rør er fundet frem , der er næsten ikke noget mudder tilbage i skovene , jeg er ved at genfinde min tabte cykelglæde og jeg er næsten allerede træt af Weber mad i haven. Sommeren startede tidligt , lad os håbe den vare ved.




1 kommentar:

Kanonkuglen sagde ...

Hej Caspar gamle dreng:-)! Dejligt at se at der er kommet lidt gang i den her igen (der var mange bloggere som kom igang sidste år, men som er gået i stå ign) ... efter du ikke bloggede et stykke tid, blev min frekvens med at kigge forbi også mindre... MEN nu er jeg på at svinge lidt oftere forbi din blog igen:-)!
Godt du er tilbage...